Аналіз сильних та слабких сторін
Сильні сторони організації |
Слабкі сторони організації |
Впроваджено МІС та АРМ, мережу інтернет Компактна і ефективна структура мережі ПМД Наближеність до ЗОЗ вторинного рівня Висока укомплектованість матеріально-технічної бази Наявні кошти для створення механізму фінансової мотивації Наявні сайт закладу та ФБ сторінка |
Помірний ступінь кваліфікації персоналу Досить невтішний стан приміщень амбулаторій Неефективність закладу за рахунок неоптимального штатного розпису Помірний рівень клієнтського сервісу Відсутня фінансова система мотивації персоналу Низький рівень знань з використання телемедичних технологій |
Зовнішні можливості |
Зовнішні загрози |
Наявна єдина інформаційна система в місті (район не під’єднаний до вторинки) Високий рівень пільгового забезпечення містян медикаментами Потужна підтримка місцевої влади Велика частина районних жителів працює у місті Низька рівень конкуренції районного закладу, що надає ПМД |
Конкуренція з боку приватних центрів у місті Частина населення залишиться пасивна до вибору лікаря через недовіру до первинної ланки «Холодні» відносини з департаментом ОЗ ОДА |
Назва етапу стратегії |
Заходи |
Терміни виконання та ціль |
Індикатори |
1 Покращення якості медичної допомоги |
Покращення якості надання медичної допомоги: – систематична організація навчання персоналу, тренінгів, обміну досвідом, – впровадження системи стандартизації медичної допомоги, – розробка та впровадження системи оцінки якості надання медичної допомоги |
До початку 2019 року: Рівень первинної інвалідності менше 44,0 Рівень малюкової смертності менше 8,0 рівень запущених форм онкопатлогії менше 10 % |
– Рівень первинної інвалідності, – рівень малюкової смертності, – рівень виїздів ЕМД менше 4,00 |
Покращення якості профілактичної роботи: – проведення тренінгів, – просвітня робота з населенням через медіа ресурси, – організація шкіл здоров’я, |
Протягом 2018-2020 років: – рівень запущених форм онкопатлогії менше 10 % – рівень захворюваності на запущені форми туберкульозу менше 35,0 – рівень виконання первинного вакцинального комплексу більше 60.0 – На кожній амбулаторії наявна школа здоров’я до кінця 2019 року |
– рівень виконання первинного вакцинального комплексу – рівень захворюваності на запущені форми туберкульозу – рівень охоплення населення скринінговими обстеженнями з профілактики серцево-судинних хвороб, -кількість шкіл здоров’я та кількість населення, що охоплені діяльністю ШЗ |
|
2 Підвищення рівня задоволеності клієнтів |
Покращення умов надання медичної допомоги (ремонти, облаштування) |
100% приміщень відремонтовано до кінця 2020 року |
% приміщень з ремонтом |
Створення системи клієнтського сервісу та його впровадження, навчання персоналу |
– Рівень задоволених клієнтів становить 95% до 2020 року – Відсоток підписаного населення становить 90% |
– кількість скарги пацієнтів, що надійшли в заклад з різних джерел та зареєстровані, – відсоток підписаного населення, – рівень задоволеності клієнтів (анкетування) |
|
Відкриття дитячих майданчиків біля амбулаторій №1, 8 та 9 |
Відкрито 3 майданчики до 2020 року |
Кількість відкритих майданчиків |
|
3. Розвиток телемедичного напрямку |
Закупівля обладнання, що дозволяє застосування телемедицини |
Кількість консультацій із застосуванням телемедичних технологій складає 25% всіх консультацій на кінець 2020 року |
Кількість консультацій із застосуванням телемедичних технологій |
Залучити додаткові кошти у розмірі 1 млн. грн. протягом 2018-2019 років на придбання новітнього обладнання |
Участь у грантових програмах, залучення благодійних внесків |
– кількість коштів, що надійшли від грантових проектів та благодійної допомоги |
|
Навчання персоналу роботі з новітнім обладнанням, використанню телекомунікацій, в т.ч. соц. Мереж |
Всі медичні працівники закладу володіють навичками надання послуг з використанням телемедицини до кінця 2020 року |
Відсоток працівників, що склали залік з роботи з телемедичними технологіями |
|
4. Підвищення керованості закладу |
Розробка та впровадження системи мотивації та індикаторів оцінки |
– відсоток задоволених працівників заробітною платою більше 80% – впроваджена система додаткової мотивації |
– середній рівень доходу – відсоток задоволених працівників заробітною платою – додаткові мотивуючі фактори |
Залучення додаткових коштів |
– до 2020 року залучено 15% бюджету закладу додатково |
– кількість коштів від платних послуг, – кількість коштів від грантових програм – кількість коштів від благодійних внесків |
|
Підвищення фінансової ефективності |
До кінця 2018 року: – проведено внутрішній аудит з фінансової ефективності – рівень витрат скоротилась на 20% до середини 2019 року – кількість штатних одиниць зменшилась до 170 до кінця 2019 року |
– рівень витрат – кількість штатних одиниць |
|
5. Популяризація сімейної медицини |
провести «Ярмарку здоров’я» |
Жовтень-листопад 2018 року: – кількість клієнтів, що відвідали захід більше 1000, – відсоток схвальних відгуків (за вихідним анкетуванням) більше 70% – кількість клієнтів, що довіряють сімейному лікарю більше 75% |
– кількість клієнтів, що відвідали захід – відсоток схвальних відгуків (за вихідним анкетуванням) – кількість клієнтів, що довіряють сімейному лікарю |
Ініціювати створення телепрограми на місцевому ТБ «Година здоров’я» |
Протягом 2018 року 10 сюжетів |
– кількість сюжетів |
|
Ведення сайту та ФБ сторінки закладу |
Протягом 2018 року: – кількість свіжого матеріалу, що опубліковано за місяць складає не менше 10 тем, – кількість звернень громадян через сайт чи сторінку до кінця року не менше 30 |
– кількість свіжого матеріалу, що опубліковано за місяць, – кількість звернень громадян через сайт чи сторінку |